استمتع هذا الشهر بالشحن المجاني من كول هان مزيد من التفاصيل.

اعادة ابتكار
الكلاسيكيات

لمحة من التاريخ

1842
1842

“ Make Good Goods, and Nothing but Good Goods.”

هاجر موريس سيلز إلى الولايات المتحدة عندما كان عمره 16 عامًا فقط. ثم قام بتأسيس شركة إم سيلزأند كو. في شيكاغو، لتجارة الأحذية بالجملة بهدف عدم صنع سوى السلع الجيدة.

قيادة جديدة
1928

قيادة جديدة

يتولى كل من سي ترافتون كول، وويليام بي رود، وإدوارد هان واثنين من المديرين التنفيذيين الآخرين مسؤولية الشركة.

ولاية مين تلوح في الأفق
1957

ولاية مين تلوح في الأفق

إي إي تايلور تستحوذ على الشركة وينقل التصنيع إلى أوجوستا وفريبورت بولاية مين.

ولاية مين تلوح في الأفق
1979

صعود غير متوقع

تمت إعادة تسمية العلامة التجارية إلى كول هان وحققت نجاحًا عالميًا في السنوات التالية.

مهمتنا

تاريخ غني من التطلع إلى المستقبل

باعتبارنا إحدى العلامات التجارية المرموقة للأحذية والإكسسوارات في أمريكا، فقد بقينا ملتزمين بالحرفية والتصميم والراحة منذ عام 1928. ولكن هذا ليس ما يجعلنا مميزين.

For nearly 100 years, we’ve disrupted the industry; creating innovations in footwear that responded to changing American lives and reshaped the category. Yes, we honor the established, but it’s our irresistible urge to challenge convention that defines us.

نحن نؤمن بأن التقاليد تبدأ من الجرأة على الابتكار واحتضان الحداثة. مستوحاة من إمكانيات المستقبل التي لا نهاية لها، نحن نمزج الطراز الأمريكي الكلاسيكي مع الذوق المعاصر لإعادة تصوره وتعزيزه ليناسب العصر الحديث.

OUR Design Convictions

ما الذي يميز منتج كول هان

Something We Call “Future Familiar”
Something We Call “Future Familiar”
NO 1

Something We Call “Future Familiar”

The meaningful collision of tradition and modernity, informed by the moments in life that matter most. Since the earliest inception of the brand, Cole Haan has injected the classic with the contemporary, the conventional with the disruptive, the established past with the promising future.

Cole Haan DNA
Cole Haan DNA
NO 2

Cole Haan DNA

Our DNA is comprised of timeless silhouettes, distinctive color palettes, selected and engineered materials, craft, technique and construction that all represent the essence and identity of the brand. Together, these elements make our products unmistakably Cole Haan.

Grand360 Design & Innovation
Grand360 Design & Innovation
NO 3

Grand360 Design & Innovation

Designed from the inside out, engineered for the moments that matter. Our Grand360 design approach and engineering system helps adapt to—and prioritize—sustainability goals. With over 30 innovative features, our shoes emphasize comfort and versatility without ever sacrificing style.

A Commitment to Sustainability
A Commitment to Sustainability
A Commitment to Sustainability
NO 4

A Commitment to Sustainability

Creating lower impact products with less ingredients with materials engineered or adapted from nature. Featuring our patented and proprietary cushioning compound FlowerFoamTM and our commitment to sourcing 90% of our leather from gold-rated Leather Working Group tanneries.

OUR Global Footprint

500 متجر، والعدد في ازدياد.

يُجسد العدد المتزايد باستمرار من المواقع الفعلية في جميع أنحاء العالم جوهر الحداثة والتميز الذي يحدد هوية علامتنا التجارية.

العودة إلى الأعلى

نشكرك لإشتراكك معنا!

الآن: انقر فوق "إنشاء حساب" أدناه، و سرعان ما ستكون عضوًا.